Weird weird day

November 11, 2006, 10:30 p.m.

I dag v�rt en virkelig ekstremt selsom dag. Jeg funnet ut en av folket jeg arbeidet med denne sommer sluttet opp ha en sak med v�r sjef. ..and han gifter seg og har 3 kids og en p� m�ten. ...

Jeg er fullstendig ikke ditching henne som en av min venner skj�nt, s� lang som hun er venner stille. ..I gjennomsnitt, hvorfor vil jeg gr�ft henne ? Hun er hyggelig, god med hester. ..she akkurat laget en temmelig stor feil og ikke helt ser alt fra den stor perspektiv enn�...

Jeg f�ler seg skyldig om skriver om det on-line selv om jeg ikke bruker navn, s� jeg drar anbringe dette inn i en oversetter og oversetter det inn i portuguese eller en spr�k som det. Kanskje Hollandsk eller Norsk selv.

And then a sheep died....at least I think it's dead now...

<< | >>

Current | Archives | Profile | Fans | Comments
Design | D-land